Ariana dla WS | Blogger | X X

16.01.2021

Zbyszek Fil


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Zbigniewa Fila. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

O wokaliście:
Zbigniew Fil - urodził się 17 marca 1977 roku w Zamościu. Wokalista i multiinstrumentalista, gitarzysta, altowiolista, muzyk sesyjny. Absolwent Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie altówki. W 1997 brał udział w nagraniu albumu Nic nie boli, tak jak życie grupy Budka Suflera jako altowiolista. Laureat drugiej edycji programu telewizyjnego TVN Droga do gwiazd. Występował w zespole Kukla Band Zygmunta Kukli[2] oraz był solistą w teleturnieju TVP1 Jaka to melodia? do momentu odejścia Roberta Janowskiego. W latach 2005–2006 członek Pilichowski Band (gitara, śpiew). W 2006 wystąpił z zespołem m.in. na charytatywnym koncercie z okazji Dnia Kotana (koncert transmitowany przez TVP) oraz w Muzycznym Studiu Trójki im. Agnieszki Osieckiej (koncert transmitowany przez Polskie Radio Program III). W 2009 roku wziął udział w nagraniu utworu „If U Really Care” na płytę P.O.P zespołu Plastic. Od 2005 roku stale współpracuje ze Sławomirem Łosowskim. Brał udział w nagraniu płyty Zaczarowane miasto. Po reaktywacji zespołu Kombi, został jego wokalistą. Z zespołem nagrał kolejno albumy: Live, Nowy Album, Koncert 40-lecia, Bez ograniczeń energii 5-10-50.

Mój autograf od wokalisty: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze