Ariana dla WS | Blogger | X X

9.01.2021

Aleksandra Przesław


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Przesław. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Aleksandra Przesław - urodziła się 19 kwietnia 1994 roku w miejscowości Wysokie Mazowieckie. Polska aktorka filmowa. W 2018 roku ukończyła studia na Wydziale Aktorskim PWSFTViT w Łodzi. Największą popularność przyniosła jej rola królowej Adelajdy Heskiej w serialu historycznym Korona królów.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy

  1. Nie oglądam tego serialu, ale autografu gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moge podejsc do tego serialu, chociaz bardzo bym chciala w koncu to zrobic... uwielbiam filmy o takiej tematyce (wiedzmin, got). czasami jest mi az szkoda, ze osoby w moim wieku juz tyle osiagnely a ja ciagle jestem w tym samym miejscu... czas z tym skonczyc ;p pozdrawiam i gratuluje autografu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i zapraszam na mojego bloga, nowy post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2021/01/perfect.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Zapraszam do mnie :) http://autografykyo.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń