Ariana dla WS | Blogger | X X

30.12.2020

Przegląd autografów z 2020 roku


Cześć !

Nigdy nie robiłam podsumowań na tym blogu, ale postanowiłam, że w tym roku je zrobię i uwzględnię w nim tylko i wyłącznie autografy, które zdobyłam osobiście, ponieważ są one dla mnie bardziej cenne, bo nie dość, że jest satysfakcja z tego, że zdobyłam je sama to jeszcze do tego miałam możliwość zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia z gwiazdą i porozmawiania z nią chwile. Oprócz autografów pokażę Wam również moje tegoroczne zdjęcia z gwiazdami. Tak, więc nie rozpisuję się już więcej tylko przechodzę do podsumowania.



W tym roku tym roku ze względu na panującą pandemię zdobyłam  zdecydowanie mniej autografów niż w roku ubiegłym. Z trudem muszę się Wam przyznać, że w tym roku udało mi się zdobyć zaledwie trzy autografy oraz mam taką samą ilość zdjęć z  gwiazdami. Autografy oraz zdjęcia możecie zobaczyć poniżej:

Magdalena Tul:


Viki Gabor: 

Krystyna Giżowska: 

Na koniec postu chciałam Wam złożyć noworoczne życzenia:

Pozdrawiam i do napisania po nowym roku :)

5 komentarzy

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też kiepsko w tym roku z autografami, tylko 8 zdobyłam, mam nadzieję, że w następnym będzie lepiej, zwłaszcza, że po nowym roku opublikuje nowy post z autografem, który już dostałam. Również życzę szczęścia, oraz dużo zdrowia dla nas wszystkich i lepszego roku w życiu, w pracy jak i w zbieraniu autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, dostajesz autografy od swoich publicznych idoli.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021, Justyna.
    Sukces towarzyszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję, wspaniałe dodatki do kolekcji.

    Zapraszam również do mnie na nowy post z podpisem Simona Ammanna.\
    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2021/01/82-simon-ammann.html

    OdpowiedzUsuń