Ariana dla WS | Blogger | X X

26.12.2020

Maciej Zawojski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Macieja Zaworskiego. Niestety nie mam zdjęcia z wioślarzem.
O wioślarzu:
Maciej Zaworski - urodził się 31.12.1992 roku w Warszawie. Polski wioślarz. Jest zawodnikiem warszawskiego AZS AWF. W roku 2018 zajął trzecie miejsce na Mistrzostwach Europy, a także zajął trzecie miejsce podczas finałowych regat Pucharu Świata w Lucernie. W reprezentacji seniorów zadebiutował w 2015 roku, zajmując 14 miejsce w dwójce podwójnej mężczyzn na Mistrzostwach Świata. Rok wcześniej reprezentował Polskę podczas Młodzieżowych Mistrzostw Świata, gdzie zajął 8 miejsce w konkurencji czwórek podwójnych mężczyzn. Wielokrotnie zdobywał tytuły Mistrza Polski. Z wioślarstwem zaczął nawiązywać ściślejsze relacje w wieku około 13 lat. Oprócz wioślarstwa lubi różne rodzaje aktywności fizycznej. Nie lubi bezczynności, w wolnych chwilach oprócz pielęgnacji małżeństwa lubi spotkać się ze znajomymi lub wyjść ze swoją psią przyjaciółką na spacer.

Mój autograf od wioślarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz

  1. Serdecznie gratuluję, świetny podpis i dodatek do kolekcji! Zapraszam również do mnie na nowy post:

    http://autografykyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń