Ariana dla WS | Blogger | X X

14.11.2020

Maja Popielarska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mai Popielarskiej. Niestety nie mam zdjęcia z dzienniakrką.

O dziennikarce:
Maja Popielarska - urodziła się w 1973 roku w Trzciance. Polska dziennikarka, prezenterka TVN, TVN24, TVN Meteo i HGTV. W dzieciństwie przez kilka lat mieszkała w Afryce w Liberii i Ghanie. Absolwentka Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica w Trzciance oraz SGGW, ze specjalizacją architektura krajobrazu. Poprzednio prezenterka pogody i kierownik produkcji magazynu Zoom w stacji RTL 7. Prezenterka pogody w stacjach TVN. Od 10 września 2004 roku w TVN Meteo, prowadzi swój własny magazyn poradnikowy, dotyczący pielęgnacji roślin i projektowania ogrodów, działek pt. Maja w ogrodzie, obecnie pod nazwą Nowa Maja w ogrodzie i jest nadawany w HGTV. W 2007 roku była także autorką programu Grunt to zdrowie, który emitowany był w TVN Style.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz