Ariana dla WS | Blogger | X X

10.11.2020

Jacek Knap


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Knapa. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Jacek Feliks Knap, również: Jacek Knap, Feliks Knap - urodził się 18 grudnia 1987 roku w Warszawie. Polski aktor. W 2015 roku ukończył studia aktorskie na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi. W tym samym roku debiutował w serialu O mnie się nie martw. Następnie zagrał gościnne role w serialach, takich jak: Wojenne dziewczyny (2018), Na dobre i na złe (2018), Diagnoza (2018) czy Barwy szczęścia (2019). W 2019 został obsadzony w roli mecenasa Marka Kuleszy, byłego męża głównej bohaterki Marty w serialu Polsatu Zawsze warto. Był nominowany do Telekamery 2020 w kategorii Aktor.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze