Ariana dla WS | Blogger | X X

25.10.2020

Magdalena Popławska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Popławskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Magdalena Popławska - urodziła się 3 kwietnia 1980 roku w Zabrzu. Polska aktorka filmowa i teatralna. Jest absolwentką krakowskiej PWST (2004). Studiowała również w Institut del Teatre w Barcelonie, którego jest stypendystką. Związana z Teatrem Rozmaitości w Warszawie, gdzie brała udział w projekcie pt. Teren Warszawa. Jako niezależna aktorka współpracowała w wieloma teatrami i grupami twórczymi, głównie warszawskimi. Od 2008 roku jest członkiem zespołu Nowego Teatru w Warszawie. Magdalena Popławska jest młodszą siostrą aktorki Aleksandry Popławskiej.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze