Ariana dla WS | Blogger | X X

26.10.2020

Beth Hart


 Hej !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Beth Hart. Niestety nie mam zdjęcia zdjęcia z wokalistką.


O wokalistce:

Beth Hart - urodziła się 24 stycznia 1972 roku w Los Angeles, w stanie Kalifornia. Amerykańska wokalistka i pianistka, której sławę przyniosła piosenka "LA Song (Out of This Town)". Jej muzyka oscyluje na pograniczu rocka, gospel i bluesa. Jej pierwszym dużym sukcesem był występ w roli Janis Joplin w Off-Broadwayowskim musicalu "Love, Janis". W 1996 roku wydała pierwszy oficjalny album Immortal. Prawdziwym sukcesem okazał się jej drugi album Screamin' for My Supper z 2000 roku. W 2010 roku do współpracy zaprosił ją Slash, z którym nagrała utwór "Mother Maria". Nagrywała także z Joe Bonamassą i Lesem Paulem.

Mój autograf od wokalistki;
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz