Ariana dla WS | Blogger | X X

9.10.2020

Emilia Komarnicka-Klynstra


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Emilii Komarnickiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Emilia Komarnicka-Klynstra - urodziła się 24 czerwca 1985 w Brzegu. Polska aktorka i wokalistka. W 2008 ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Jest także absolwentką Państwowego Studium Choreograficznego. Jako aktorka zadebiutowała w 2007 rolą Marty w filmie Teraz i zawsze Artura Pilarczyka. Popularność przyniosła jej rola w telenoweli TVP2 Na dobre i na złe i agentki Moniki Korczab w serialu TVP1 Ranczo. W 2008 została laureatką XXVI Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi (II Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za rolę Katariny w przedstawieniu Z życia marionetek). Wystąpiła w musicalu A Chorus Line we wrocławskim teatrze Capitol. W latach 2008–2014 była aktorką Teatru Wybrzeże w Gdańsku, od 2014 Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie. Śpiewała w zespole Lola Band. Była uczestniczką dwunastej edycji programu rozrywkowego Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo (2019), zajmując ostatecznie drugie miejsce. 12 sierpnia 2017 poślubiła aktora Redbada Klijnstrę. Mają syna, Kosmę (ur. 9 maja 2018).

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze