Ariana dla WS | Blogger | X X

28.08.2020

Rafał Szałajko


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Szałajko. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 


O aktorze:

Rafał Szałajko - urodził się 15 maja 1974 roku w Sanoku. Polski aktor teatralny i filmowy. Urodził się i wychował w Sanoku, gdzie w 1993 ukończył I Liceum Ogólnokształcącego im. Komisji Edukacji Narodowej. W 1998 ukończył studia na Wydziale Aktorskim wrocławskiej filii Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej. Występował we wrocławskim Teatrze Polskim w Operze za trzy grosze (1996) Bertolta Brechta w reż. Macieja Englerta jako Konstabl oraz Historii PRL według Mrożka (1998) Sławomira Mrożka w reż. Jerzego Jarockiego jako chórzysta, Lechu i Zomowiec. W 1998 otrzymał nagrodę prezesa ZASP-u na XVI Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi za rolę diabła Lucjusza w widowisku Igraszki z diabłem Jana Drdy i jako Benvolio w przedstawieniu Romeo, Julia i inni.... Grał w spektaklu K2 Oświadczyny (1997) Antoniego Czechowa w reż. Krzysztofe Kulińskiego, a także Wrocławskiego Teatru Współczesnego: Kosmos (1999) Witolda Gombrowicza w reż. Pawła Miśkiewicza jako Lulo i Pietruszka Igora Strawinskiego w reż. Marcina Jarnuszkiewicza jako bogaty kupiec i bębniarz. W swoim dorobku ma współpracą z krakowskim Teatrem STU i scenami warszawskimi: Teatrem Kamienica i Teatrem Capitol. Żonaty z dziennikarką, Katarzyną Niedźwiedź-Szałajko. Mają czterech synów i córkę.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze