Ariana dla WS | Blogger | X X

26.08.2020

Katarzyna Ucherska


Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Ucherskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.


O aktorce:

Katarzyna Ucherska - urodziła się 7 października 1992 roku w Nowym Sączu. Polska aktorka teatralna, filmowa, dubbingowa. Absolwentka rocznika 2016 warszawskiej Akademii Teatralnej. Występowała w takich serialach jak Ojciec Mateusz, Na dobre i na złe, Komisarz Alex, Barwy szczęścia. Od 2015 roku na stałe występuje na deskach Teatru Ateneum w spektaklach Dziewice i mężatki w reżyserii Janusza Wiśniewskiego, Róbmy swoje w reżyserii Wojciecha Borkowskiego, Kandyd, czyli Optymizm Adama Wojtyszko i Macieja Wojtyszko. W warszawskim teatrze Syrena zagrała tytułową rolę w spektaklu Edukacja Rity u boku Piotra Fronczewskiego.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze