Ariana dla WS | Blogger | X X

6.08.2020

Mateusz Hładki

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mateusza Hładkiego. Niestety nie mam zdjęcia z dzienniarzem.


O dziennikarzu:

Mateusz Hładki - absolwent wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego – obecnie związany z telewizją TVN – reporter programu „Dzień Dobry TVN”. Specjalizuje się w relacjach „na żywo” i reportażach telewizyjnych. Wcześnie związany z Telewizją Polską. Pracę w TVP rozpoczął od stanowiska asystenta reportera w redakcji "Wiadomości" w TVP 1, następnie pracował w tej redakcji jako reporter porannych i popołudniowych wydań serwisu - zajmował się relacjonowanie prac Sejmu i Senatu. Otrzymał bezterminową akredytację dziennikarską przyznawaną przez Marszałka Sejmu. Od 2007 do 2009 roku związany z telewizją TVN i redakcją programu publicystycznego "Teraz MY", gdzie był reporterem śledczym. W 2009 roku ponownie rozpoczął pracę w redakcji "Wiadomości" TVP 1 na stanowisku reportera głównego wydania serwisu oraz prezentera porannych i popołudniowych wydań głównego serwisu informacyjnego TVP. Z "Wiadomościami" związany do końca 2011 roku. W lipcu 2009 roku dołączył do grona prezenterów serwisów informacyjnych TVP Warszawa, gdzie pracował także na stanowisku wydawcy programów publicystycznych: "Zestaw Powiększony" - audycja emitowana "na żywo" z udziałem widzów i "Progi i bariery" - studyjny program poświęcony życiu w Polsce osób niepełnosprawnych. Mateusz Hładki ma też doświadczenie w pracy dziennikarza radiowego. Był reporterem radia "Radiostacja" oraz wydawcą serwisów informacyjnych i prezenterem w Polskim Radiu RDC. Biegle włada językiem angielskim, co potwierdzają certyfikaty Cambridge: First Certificate in English oraz Certificate in Advanced English i językiem niemieckim, którego znajomość potwierdzają: Zertifikat Deutsch i Zentrale Mittelstuffeprufung - Goethe Institut. W stopniu średniozaawansowany posługuje się również językiem francuskim.


Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz