Ariana dla WS | Blogger | X X

1.08.2020

Bilguun Ariunbaatar


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Bilguuna Ariunbaatara. Niestety nie mam zdjęcia z showmanem.

O showmanie:
Bilguun Ariunbaatar z mongolskieto Ариунбаатарын Билгүүн, Ariunbaataryn Bilgüün -  urodził się 31 stycznia 1986 w Ułan Bator. Polski showman, satyryk, celebryta, dziennikarz, prezenter telewizyjny i piosenkarz pochodzenia mongolskiego. Początkowo, wzorem rodziców, wybrał zawód lekarza, jednak na drugim roku studiów porzucił Uniwersytet Medyczny w Warszawie. Zwrócił się w stronę show-biznesu – zaczął studiować reklamę i marketing na prywatnej uczelni, na której uzyskał stopień licencjata. Od wiosny 2010 do czerwca 2011 występował jako reporter fikcyjnej mongolskiej telewizji „U1 BATOR” w programie TVN Szymon Majewski Show. Jesienią 2011 wspólnie z Szymonem Majewskim prowadził program TVN HDw3D Telewision. Wiosną 2012 występował w programie TVN Szymon na żywo. Choć w programach wcielał się w rolę słabo zorientowanego w polskich realiach obcokrajowca mówiącego łamaną polszczyzną, w rzeczywistości mieszka w Polsce od dziecka i płynnie mówi po polsku. Był prowadzącym programów Viva Polska Spanie z gwiazdami i Puk, puk, to my! (2013) oraz współprowadzącym kulisy programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2014–2015) na kanale Polsat Café. Przez rok związany był z Radiem Rock oraz prowadził autorską audycję Szybki Bill w Radio Zet. Gościnnie śpiewa w programie TVP1 Jaka to melodia?. Od jesieni 2015 bierze udział w spektaklu Krystyny Jandy pt. Udając ofiarę wystawianym na deskach warszawskiego „Och-Teatru”. W 2015, wraz z Rafałem Żukowskim, Pawłem Paszczykiem i Mateuszem Banasiukiem założył zespół rockowy Lavina. Brał udział w telewizyjnych programach rozrywkowych: Taniec z gwiazdami (2011), Twoja twarz brzmi znajomo (2014) i Celebrity Splash! (2015). Ponadto był gościem w jednym z odcinków Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia (2015) i Drunk History, pół litra historii (2017). Wystąpił w kampaniach reklamowych sieci telefonii komórkowej Era, czekolady Milka i serwisu lokalo.pl z Grupy Allegro. Urodził się w Mongolii, jest synem lekarzy. Ma brata (ur. 1990) i siostrę (ur. 2009). W wieku 9 lat wraz z rodzicami wyemigrował do Polski. W 2016 ze związku z Izabelą urodziła mu się córka Antonina. Bilguun Ariunbaatar jest zamieszany w sprawę afery narkotykowej w polskim show businessie.

Mój autograf od showmana: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze