Ariana dla WS | Blogger | X X

1.08.2020

Andrzej Mastalerz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Mastalerza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Andrzej Mastalerz - urodził się 27 października 1964 roku w Chorzowie. Polski aktor. Absolwent Studium Aktorskiego przy Teatrze Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie oraz Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu (1990). Występował na deskach Teatru Studio w Warszawie, Teatru im. Jaracza w Łodzi i Teatru Powszechnego w Warszawie.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/08/470-bozena-stachura.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń