Ariana dla WS | Blogger | X X

2.07.2020

Anna Powierza


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Powierza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Anna Powierza - urodziła się 18 grudnia 1978 w Warszawie. Polska aktorka. Jest absolwentką Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie na wydziale filozofii i historii sztuki. Debiutowała na ekranie w 1994 epizodyczną rolą w filmie Panna z mokrą głową oraz serialu o tym samym tytule. W latach 1994–1995 grała Martę, córkę głównych bohaterów w serialu TVP Spółka rodzinna. Największą rozpoznawalność zapewniła jej rola Czesławy Kot-Kurzawskiej w serialu TVP1 Klan, w którym gra od 1997. Występowała w erotycznych sesjach zdjęciowych do czasopism „Playboy” i „CKM”. Brała udział w pierwszej edycji programu Gwiezdny Cyrk, w którym dotarła do finału i zajęła drugie miejsce. W marcu 2014 urodziła córkę, Helenę.

Mój  autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze