Ariana dla WS | Blogger | X X

29.06.2020

Katarzyna Ankudowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Ankudowicz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Katarzyna Ankudowicz -  urodziła się 3 czerwca 1981 roku w Pasłęku. Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. W 2004 ukończyła Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. 26 czerwca 2004 nastąpił jej debiut teatralny – w roli macochy w sztuce Kopciuch Janusza Głowackiego w reżyserii Willa Pomerantza gościnnie na deskach Teatru Narodowego w Warszawie. Natomiast debiut filmowy Katarzyny Ankudowicz to dwie drugoplanowe role w filmach z 2002 roku: Dzień świra w reż. Marka Koterskiego i Julia wraca do domu w reż. Agnieszki Holland. W 2004 otrzymała wyróżnienie Jury Młodzieżowego na XLIV Kaliskich Spotkaniach Teatralnych za rolę Carol w W piątek wieczorem Willy’ego Russella (przedstawienie warszawskiej Akademii Teatralnej). W latach 2005–2008 pracowała w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni. Popularność przyniosła jej rola marzącej o zrobieniu wielkiej kariery Sylwii Nowik w serialu telewizyjnym Bulionerzy (2004–2006). Inną dużą rolą serialową była postać Kasi Nowak – młodziutkiej policjantki, której udało się wyjść z nałogu narkotykowego, w Pogodzie na piątek (2006–2007). W 2007 zagrała również Patrycję Srokę, jedną z głównych ról serialu komediowego Mamuśki. W latach 2013–2018 występowała w serialu obyczajowym Pierwsza miłość, wcielała się w postać Beaty Mazur. Wiosną 2015 wzięła udział w trzeciej edycji programu rozrywkowego Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Tego samego roku poprowadziła z Wojciechem Łozowskim show SuperDzieciak, emitowane na antenie tej samej stacji. Prywatnie związana z Mikołajem, który jest szefem firmy nagłośnieniowej. Ich ślub odbył się w 2016 roku. Para doczekała się córki o imieniu Konstancja,która urodziła się 01.03.2020 r..

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze