Ariana dla WS | Blogger | X X

2.06.2020

Edyta Strzycka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Edyty Strzyckiej. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce:
Edyta Strzycka - urodziła się 14 stycznia 1983 w Kielcach. Polska piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów. Absolwentka Szkoły Muzycznej I i II stopnia w klasie fortepianu oraz w klasie fortepianu i klarnetu. Magister sztuki na Wydziale Edukacji Muzycznej o specjalności dyrygentura chóralna na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, oraz na Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Uczestniczka wielu programów talent show, m.in. Idola, Drogi do gwiazd czy The Voice of Poland, w którym to pracując z drużyną Kayah dotarła do ćwierćfinału. Laureatka „Muzycznego scyzoryka” w kategorii pop oraz zdobywczyni wyróżnienia na Konkursie Improwizacji Jazzowej im. Milesa Davisa. Styl muzyczny, który tworzy wokalistka, sama nazywa Edipopem.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze