Ariana dla WS | Blogger | X X

27.05.2020

Joanna Jarmołowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Joanny Jarmołowicz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką

O aktorce:
Joanna Jarmołowicz - urodziła się 19 kwietnia 1994 w Legnicy. Polska aktorka. Uczęszczała do VI Liceum Ogólnokształcącego w Legnicy i do Autorskiej Szkoły Musicalowej Macieja Pawłowskiego. Wielokrotnie (bezskutecznie) próbowała dostać się do Akademii Teatralnej w Warszawie. Wystąpiła w teledysku do piosenki Maryli Rodowicz „Dalej orły”, nakręconej z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku. Na ekranie zadebiutowała w 2013 rolą Anity w filmie Sandland Bartłomieja Żmudy. Wcieliła się również w postać Zośki w filmie Planeta singli z 2016, a także w jego kontynuacjach z 2018 i 2019. W latach 2016-2017 wcielała się w postać Marty Rudzińskiej w serialu telewizji Polsat Pierwsza miłość. Jesienią 2016 występowała jako Zuza Gładysz w serialu TVN Na noże. Od 2018 gra Katię w serialu TVP2 M jak miłość, natomiast od 2020 wciela się w postać salowej Halinki w produkcji TVP2 Na dobre i na złe. Jest związana z Janem Królikowskim, synem Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej i Pawła Królikowskiego, którzy są aktorami. Mają syna Józefa (ur. 19 września 2019). Cierpi na ADHD.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

6 komentarzy