Ariana dla WS | Blogger | X X

14.05.2020

Magda Narożna


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdy Narożnej. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

O wokalistce: 
Magda Narożna - urodziła się 22 listopada 1988 roku w Łomży. Jest liderką i wokalistką zespołu disco polo Piękni i Młodzi, który odnosi sukcesy na polskiej scenie muzycznej. Z wykształcenia jest higienistką stomatologiczną. Jako nastolatka występowała na weselach w ramach zespołu Magda Band. W 2012 roku wraz z mężem Dawidem Narożnym i Danielem Wilczewskim założyli zespół Piękni i Młodzi. Początkowo grali na weselach, jednak opublikowane teledyski do utworów na portalu YouTube zyskały po kilkadziesiąt milionów wyświetleń, a występ w Must Be The Music doprowadził ich do finału tego programu, co pozwoliło im stać się gwiazdami muzyki disco-polo. Jej mężem przez 7 lat był Dawid Narożny, jednak w czerwcu 2019 para się rozwiodła. Mają 9-letnią córkę Gabrysię. Dnia 2 stycznia 2020 w wyniku incydentu pomiędzy byłymi małżonkami i ich partnerami, z zespołu został wykluczony Dawid Narożny. Zespół Piękni i Młodzi 18 stycznia 2020 zagrał pierwszy koncert w nowym składzie (Magdalena Narożna, Daniel Wilczewski i Daniel Biczak).

Mój autograf od wokalistki: 

Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam przed koncertem w Warszawie. 

8 komentarzy

  1. Gratuluję :)
    Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/05/443-magorzata-ostrowska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/05/ian-mcelhinney.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Ja mam tylko z nią zdjęcie zrobione, bo się spieszyła i nie zdążyłam wziąć autografu, ale to już kilka lat temu było. Zapraszam do mnie https://autografy-celebrytow.blogspot.com/?fbclid=IwAR1BlKjL12n562pCFKftzmoGFKHe_0aac3_Q3jMc01eVQcwdEIbFfx-rWV0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome pics! Thanks for sharing! 👌👌👌 Stay safe! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń