Ariana dla WS | Blogger | X X

10.05.2020

Joanna Kurowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Joanny Kurowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

O aktorce:
Joanna Kurowska, właściwie Katarzyna Kurowska - urodziła się 25 listopada 1964 roku w Gdyni. Polska aktorka. Jest absolwentką Szkoły Podstawowej nr 1 w Rumi, Liceum Ogólnokształcącego w Wejherowie oraz Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi (1988). Jest aktorką Teatru Nowego w Warszawie (1988–1994) oraz innych warszawskich teatrów: Ateneum, Na Woli, Rampa i Studio. Znana jest z ról komediowych, przede wszystkim w serialach telewizyjnych, takich jak m.in.: Czterdziestolatek. 20 lat później (1993), Graczykowie (1999–2002), jego kontynuacji Graczykowie, czyli Buła i spóła (2002–2004), Świat według Kiepskich (od 1999) czy Rodzina zastępcza plus (2008–2009). Często występuje też jako wokalistka. W 1987 wygrała Przegląd Piosenki Aktorskiej. Ma na swoim koncie duety, m.in. z Wojciechem Mannem, Moniką Gruszczyńską i Maciejem Miecznikowskim. W 2008 wzięła udział w trzeciej edycji polsatowskiego programu Jak oni śpiewają. Odpadła w drugim odcinku, zajmując 13. miejsce. Brała regularny udział w programie TVN Rozmowy w toku, goszcząc w odcinkach z tzw. serii Babiniec, w których wraz z Beatą Tyszkiewicz, Joanną Bartel i Martą „Mandaryną” Wiśniewską doradzała kobietom w sprawach damsko-męskich. W 2013 była lektorem w programie Fat Killers. Zabójcy tłuszczu, emitowanym na antenie telewizji Polsat. Tego samego roku odcisnęła swoją dłoń na Promenadzie Gwiazd w Międzyzdrojach. Była lektorką pierwszej edycji programu Gogglebox. Przed telewizorem. W 2000 reprezentowała Rumię w Zjeździe Kaszubów w Helu. Od urodzenia mieszkała w Rumi. Od 1997 była żoną Grzegorza Świątkiewicza, który zmarł 21 września 2014 po ciężkiej chorobie w wieku 55 lat. Ma córkę Zofię (ur. 2001).

Mój autograf od aktorki: 

Moje zdjęcie z aktorką:
Autograf zdobyłam w Koninie. 

4 komentarze