Ariana dla WS | Blogger | X X

9.05.2020

Jacek Łągwa


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Łągwy. Oprócz niego mam również zdjęcie z muzykiem.

O muzyku: 
Jacek Andrzej Łągwa - urodził się 11 października 1969 roku w Łodzi. Polski kompozytor, multiinstrumentalista, muzyk, producent muzyczny, aranżer, aktor i wokalista muzyki pop, znany z występów w zespole Ich Troje. Urodził się w Łodzi jako syn pary aktorskiej, Janiny Borońskiej-Łągwy i Andrzeja Łągwy. Ukończył klasę śpiewu w średniej szkole muzycznej w Łodzi. Ma kilka epizodów filmowych w swej karierze. Wcześniej występował też w zespołach Tamerlane i Varius Manx. Od 1995 jest członkiem zespołu Ich Troje, w którym jest kompozytorem i aranżerem, a także autorem tekstów niektórych utworów, a czasem wokalistą wspierającym. W 2009 wydał pierwszy solowy album studyjny, zatytułowany Rozdział drugi. W 2014 został prezenterem w łódzkim Radiu Parada, w porannym paśmie, „Wstawaj, nie udawaj”, od godziny 6:00. 8 września 2018 wziął udział w koncercie jubileuszowym Michała Wiśniewskiego. Jego rodzicami są aktorzy: Janina Borońska-Łągwa i Andrzej Łągwa. W 2007 rozwiódł się z żoną Dorotą, z którą ma dwie córki: Marię (ur. 27 czerwca 2001) i Aleksandrę (ur. 24 maja 2004). Obecnie jest w związku małżeńskim z Karoliną Raj. 15 stycznia 2019 Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy ogłosił upadłość konsumencką Jacka Łągwy.

Mój autograf od muzyka:

Moje zdjęcie z muzykiem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam po solowym koncercie Jacka w Łodzi. 

1 komentarz