Ariana dla WS | Blogger | X X

10.04.2020

Karolina Bacia


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karoliny Bacia. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Karolina Bacia - urodziła się 12 listopada 1990 roku. Polska aktorka filmowa i teatralna oraz aktorka dubbingowa. Ukończyła Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie w 2017 roku na wydziale aktorskim. Od 2002 roku użycza swojego głosu w dubbingu, a rok później zadebiutowała jako aktorka w serialu Na Wspólnej. W 2016 roku miał miejsce jej debiut teatralny na scenie Teatru Powszechnego w Warszawie - odegrała rolę Diany w Fantazym. Występuje również na antenie Radiowej Dwójki oraz Radiowej Trójki w słuchowiskach Teatru Polskiego Radia.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze