Ariana dla WS | Blogger | X X

8.04.2020

Marcin Rogacewicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Rogacewicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Marcin Rogacewicz - urodził się 25 marca 1980 w Ciechanowie. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Ukończył I Liceum Ogólnokształcące im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie. W 2007 ukończył studia na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi. Był gitarzystą nieistniejącego ciechanowskiego zespołu Cider. Przed kamerami zadebiutował w etiudzie filmowej After image w 2004. W 2006 wystąpił w Teatrze Studyjnym PWSFTviT w Łodzi. Zagrał tam Henryka Hailshama-Browna w spektaklu Pajęcza sieć przygotowanym na podstawie powieści Agathy Christie (reż. Aleksandra Konieczna). Popularność przyniosło mu granie w serialach telewizyjnych: agenta Tomka Muszyńskiego w Agentkach, Przemka Zapały w Na dobre i na złe oraz Michała Zalewskiego w Przyjaciółkach. W 2013 roku ożenił się z architektką Moniką Bilską, z którą ma czworo dzieci(3 córki i syna).

Mój autograf od aktora.
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz