Ariana dla WS | Blogger | X X

27.02.2020

Janusz Tylman


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Janusza Tylmana. Niestety nie mam zdjęcia z kompozytorem.

O kompozytorze: 
Janusz Tylman – polski kompozytor oraz pianista, twórca muzyki filmowej, teatralnej oraz musicali. Jest absolwentem Akademii Muzycznej w Warszawie. W latach 2001–2005 uczestniczył w programie TVP2 Śpiewające fortepiany, gdzie jako pianista zasiadał przy czarnym fortepianie. Od 2007 był trenerem wokalnym w programie telewizji Polsat Jak oni śpiewają. Jest autorem muzyki do filmów, spektakli teatralnych, programów telewizyjnych i estradowych, a także musicali, wystawianych w polskich teatrach, a także w Stanach Zjednoczonych oraz Szwecji. Skomponował setki piosenek dla dorosłych i dla dzieci.

Mój autograf od kompozytora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze

  1. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/02/ashley-cole.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń