Ariana dla WS | Blogger | X X

11.02.2020

Michał Olszański


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Olszańskiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Michał Grzegorz Olszański - urodził się 29 lipca 1954 roku w Kielcach. Polski pedagog i dziennikarz radiowy oraz telewizyjny. Jest synem małżeństwa dziennikarzy Tadeusza i Barbary Olszańskich. Z wykształcenia pedagog po Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego (1977), do 1992 r. pracował w ośrodku dla trudnej młodzieży. W latach 2000–2001 był dyrektorem Programu III Polskiego Radia. Obecnie nadal pracuje w Trójce, gdzie prowadzi audycje sportowe („Trzecia strona medalu”) oraz piątkową „Godzinę prawdy”. Współpracuje też z TVP2, gdzie jest gospodarzem „Magazynu Ekspresu Reporterów”, porannego programu „Pytanie na śniadanie” wraz z Moniką Zamachowską oraz programu „Studio 2” wraz z Izabellą Krzan, Rafałem Brzozowskim i Tomaszem Kammelem. Podczas mundialu 2006 w Niemczech współpracował ze stacjami Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Żona Magda (od 1977 roku) jest terapeutką i pedagogiem, poznali się podczas studiów. Mają dwóch synów – Antoniego i Jana.

Mój autograf od dzienniakrza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratuluję i zapraszam na nowy post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2020/02/szymon-hoownia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Do this hack to drop 2 lbs of fat in 8 hours

    More than 160,000 women and men are using a simple and SECRET "liquid hack" to lose 2 lbs each and every night as they sleep.

    It is painless and it works with anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Grab a drinking glass and fill it with water half full

    2) And now use this strange hack

    so you'll be 2 lbs thinner the very next day!

    OdpowiedzUsuń