Ariana dla WS | Blogger | X X

10.02.2020

Magdalena Waligórska-Lisiecka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Waligórskiej-Lisieckiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Magdalena Waligórska-Lisiecka - urodziła się 5 stycznia 1981 roku w Jędrzejowie. Polska aktorka teatralna i filmowa. Jest absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie (Wydział Aktorski we Wrocławiu), którą ukończyła w 2007. Studiowała wiedzę o teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie. Przed rozpoczęciem studiów grała w filmach i serialach, głównie role epizodyczne, m.in. w filmie Romana Polańskiego Pianista, w serialach Klan i Na dobre i na złe. Ogólnopolską rozpoznawalność zyskała dzięki wcielaniu się w rolę barmanki Wioletki w serialu TVP1 Ranczo, w którym grała w latach 2006–2009 i 2011–2016. 2 września 2016 poślubiła aktora Mateusza Lisieckiego. Ceremonia odbyła się w Rzymie. Po ślubie przyjęli podwójne nazwiska. Mają dwoje dzieci, Piotra (ur. 18 lipca 2017) i Natalię (ur. 17 maja 2019).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze

  1. Gratulacje! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/02/422-dominika-trybulec.html

    OdpowiedzUsuń
  2. As stated by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason this country's women live 10 years more and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret diet and really, EVERYTHING around "HOW" they eat.)

    BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

    TAP this link to find out if this short questionnaire can help you decipher your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń