Ariana dla WS | Blogger | X X

12.12.2019

Zofia Czernicka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Zofii Czernieckiej. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

O dziennikarce:
Zofia Czernicka - urodziła się 13 grudnia 1949 roku w Lublinie. Polska dziennikarka, prezenterka telewizyjna i konferansjerka, osobowość telewizyjna TVP. Z wykształcenia doktor ekologii, córka naukowców, ukończyła studia na Wydziale Architektury krajobrazu na SGGW, doktorat w Instytucie Ekologii PAN. Zna cztery języki obce. Dziennikarka i prezenterka telewizyjna w Telewizji Polskiej. Autorka wielu filmów dokumentalnych i reportaży telewizyjnych, programów telewizyjnych: przez 11 lat prowadziła cotygodniowy autorski program Antena w TVP1, przez 9 lat prowadziła program Świat kobiet w TVP2, Studio Lato TVP, Mój dekalog w TV Polonia. Prezenterka Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni (do 1998). W 2000 obchodziła 20-lecie pracy zawodowej w TVP. Właścicielka agencji PR TASK Group. Reżyser spektaklu z 1999 "Królewna Śnieżka" w Operze szczecińskiej Jest Kawalerem Orderu Uśmiechu, który otrzymała za pomoc dzieciom z polskich domów dziecka oraz udział w wielu akcjach charytatywnych na rzecz dzieci.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję!! Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2019/12/407-agata-ozdoba-bach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2019/12/464-aneta-abuda.html

    OdpowiedzUsuń