Ariana dla WS | Blogger | X X

10.12.2019

Izabella Krzan


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Izabelli Krzan. Niestety nie mam zdjęcia z Miss Polonią.

O Miss Polonii:
Izabella Krzan - urodziła się 14 lutego 1995 w Olsztynie. Polska modelka, Miss Polonia 2016[1] i prezenterka telewizyjna. Studiuje ekonomię w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W 2011 zdobyła tytuł Miss Nastolatek Warmii i Mazur. W 2014 została III Wicemiss Warmii i Mazur. W listopadzie 2016 wygrała konkurs piękności Miss Polonia 2016. Jako reprezentantka Polski wzięła udział w konkursie Miss Universe 2016 na Filipinach, jednak nie zakwalifikowała się do finałowej trzynastki. W maju 2017 została prowadzącą cyklu reportaży Lajk! emitowanego w porannej audycji TVP2 Pytanie na śniadanie, a kilka tygodni później reporterką tegoż programu. 10 września tego samego roku, na antenie tej stacji, rozpoczęto emisję teleturnieju Koło Fortuny, w którym prezenterka została hostessą. W tym samym roku uzyskała nominację do nagrody w plebiscycie Gwiazdy Plejady, w kategorii „debiut roku”. Współprowadziła także imprezy sylwestrowe organizowane przez TVP2 w 2017 i 2018. 20 września 2019 w TVP2 wznowiono emisję programu Czar par, w którym Izabella Krzan została prowadzącą u boku Macieja Kurzajewskiego. W przeszłości uprawiała siatkówkę, a także taniec towarzyski, w którym w ciągu ośmiu lat zdobyła międzynarodową klasę taneczną „A” w standardowych i „B” w tańcach latynoamerykańskich. Pochodzi z Olsztyna. Ma starszego o osiem lat brata Grzegorza. Była związana z Michałem Filipem, siatkarzem Cerradu Czarnych Radom. W styczniu 2019 poinformowała media o rozstaniu z partnerem.

Mój autograf od Miss Polonii:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze