Ariana dla WS | Blogger | X X

20.11.2019

Jacek Kopczyński


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Kopczyńskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Jacek Kopczyński - urodził się 11 sierpnia 1971 roku w Łodzi. Polski aktor teatralny, telewizyjny, filmowy, dubbingowy oraz lektor. W 1994 ukończył studia na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi. Na deskach teatru zadebiutował w 1992, wcielając się w rolę syna Macieja w Karmanioli Joanny Kulmowej w reżyserii Marka Sikory na scenie Teatru Powszechnego w Łodzi, gdzie grał w latach 1992–1994. Występował także warszawskich teatrach: Dramatycznym (1992, 1994–1999), Na Woli (1995) i Bajka (2006). Zajmuje się pracą głosem. Uważany jest za jednego z lepszych modulatorów. Użyczył głosu m.in. Snagglepussowi w filmach o Misiu Yogi, tytułowemu bohaterowi filmu Herkules, Piotrusiowi Panowi w filmie Piotruś Pan i piraci (1990), Fredowi w produkcjach o Scooby’m Doo (od 1998) oraz Andy’emu Larkinowi w serialu Ach, ten Andy! (2003–2009), a także księciu Arthasowi Menethilowi i Illidanowi Stormrage’owi w grach komputerowych z serii Warcraft oraz głównym bohaterom gier Rayman 3: Hoodlum Havoc (2003) i Assassin’s Creed (2008). Związany jest z piosenkarką Patrycją Markowską. Mają syna Filipa (ur. 2008). Z byłą żoną ma syna, Maksymiliana.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze