Ariana dla WS | Blogger | X X

19.11.2019

Patrycja Piekutowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Patrycji Piekutowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z skrzypaczką.

O skrzypaczce: 
Patrycja Piekutowska - urodziła się 13 października 1976 roku w Warszawie. Skrzypaczka, pedagog. Absolwenta(2000) Akademii Muzycznej w Warszawie w klasie skrzypiec prof. Tadeusza Gadziny oraz absolwentka dwuletnich studiów podyplomowych w Konserwatorium Królewskim w Belgii u prof. Igora Ojstracha(2002) gdzie uzyskała dyplom "Grand distinction". Tytuł doktorski sztuk muzycznych obroniony w 2007 w Akademii Muzycznej w Katowicach. W latach 2002-2010 wykłada w warszawskiej Akademii Muzycznej a następnie w Szczecinie prowadzi klasę skrzypiec. Artystka dawała koncerty na czterech kontynentach(Europa, Azja, Ameryka Płn i Płd ) w m.in Albanii, w Argentynie z Philarmonica de Buenos Aires, w Lincoln Center w Nowym Jorku z promocją muzyki polskiej, w Sali Białej Muzeum im. Puszkina w Moskwie, w Filharmoniach w Santiago de Chile z Koncertem Sibeliusa, w Warszawie i Katowicach wraz z Igorem Ojstrachem, trzykrotnie w Chinach również z Koncertem Sibeliusa. Nagrała wiele płyt CD; w 2008 wraz z Beatą Bilińską otrzymały nagrodę Midem Cannes Classical Award za płytę "Capriccio" z muzyką Krzysztofa Pendereckiego.

Mój autograf od skrzypaczki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze