Ariana dla WS | Blogger | X X

24.09.2019

Agata Buczkowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agaty Buczkowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistką.

O wokalistce:
Agata Buczkowska - urodziła się 29 kwietnia 1998 roku w Wałczu). Polska wokalistka. Od 2017 wokalistka zespołu Ich Troje. Buczkowska karierę muzyczną rozpoczęła w 2010 od wyjazdów na festiwale muzyczne. To tam uczyła się i zdobywała wiedzę muzyczną. W 2015 wygrała drugą edycje programu radiowego "Young Sing Star", w radiu Young Stars, gdzie zdobyła nagrodę główną, którą było to nagranie singla i teledysku do piosenki "Mimo Wszystko". Singiel wydano w 2016. W tym samym roku wzięła udział w VII edycji programu telewizyjnego The Voice of Poland i trafiła do drużyny Tomsona i Barona, gdzie doszła aż do półfinału. W bitwach została skradziona przez Andrzeja Piasecznego. Na gorących krzesłach przesiedziała 17 na 24 bitwy, aż odpadła z programu. Od 2017 jest wokalistką polskiego zespołu Ich Troje. 8 grudnia tego samego roku premierę miał ich pierwszy wspólny album studyjny, zatytułowany "Pierwiastek z dziewięciu". 8 września 2018 wystąpiła na koncercie "30 lat na scenie - Michała Wiśniewskiego & Ich Troje".

Mój autograf od wokalistki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze

  1. Gratulacje!!! Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2019/09/ewelina-szostkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2019/09/442-marcin-tronski.html

    OdpowiedzUsuń