Ariana dla WS | Blogger | X X

23.09.2019

Dariusz Wieteska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dariusza Wieteska. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Dariusz Wieteska - urodził się 9 stycznia 1987 roku w Warszawie. Polski aktor filmowy, teatralny i telewizyjny. Wychował się w Gortatowicach. Ma dwie starsze siostry, Karolinę i Ewelinę[1]. W dzieciństwie był ministrantem oraz grał na perkusji w zespole, z którym występował w kościele podczas ślubów. W 2010 ukończył naukę w Szkoły Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich w Warszawie. W telewizji zadebiutował w 2010 epizodycznymi rolami w serialu Klan. Od 2014 wciela się w postać ratownika Piotra Strzeleckiego w serialu Na sygnale. Występuje też w reklamach telewizyjnych. Brał udział w telewizyjnych programach rozrywkowych: Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2018) i Dance Dance Dance (2019).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze