Ariana dla WS | Blogger | X X

7.09.2019

Ida Nowakowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Idy Nowakowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z tancerką.

O tancerce:
Ida Victoria Nowakowska-Herndon - urodziła się 7 grudnia 1990 w Warszawie. Polska tancerka, aktorka, prezenterka telewizyjna i osobowość telewizyjna. Ukończyła Ogólnokształcącą Szkolę Baletową im. R. Turczynowicza w Warszawie. Jest solistką Teatru Muzycznego Roma w Warszawie, w którym występowała w musicalach: Piotruś Pan, Taniec wampirów, Koty i Upiór w operze. Była aktorką i tancerką stołecznego teatru Janusza Józefowicza Studio Buffo. Brała udział w musicalach Metro i Romeo i Julia. Tańczyła w Nowym Jorku w Metropolitan Opera w La Bayadere i w Lincoln Center główną rolę w musicalu Reel to Real. Zagrała główną rolę w filmie Out of Reach u boku Stevena Seagala. W 2007 zajęła pierwsze miejsce w kategorii tańca współczesnego na Ogólnopolskim Konkursie Tańca w Gdańsku, a w 2009 na tym samym konkursie zdobyła trzecie miejsce. Zdobyła też Puchar Polski w Disco Dance oraz zajęła pierwsze miejsce w Międzynarodowych Zawodach Tap Dance. W kwietniu 2009 zdobyła pierwszą nagrodę na festiwalu baletowym „Złote Pointy” w Szczecinie. Była uczestniczką pierwszej edycji programu rozrywkowego TVN You Can Dance – Po prostu tańcz (2007), którego następnie była jurorką w dziewiątym sezonie (2016). Była również jurorką w Dance Dance Dance (2019) i prowadzącą programów: Przymierzalnia (2008), Bake Off Junior (2018), Pytanie na śniadanie (2019) oraz The Voice Kids (2019). Od lipca 2019 jest także jedną z prowadzących letniej trasy koncertowej TVP2 Lato, Muzyka, Zabawa, która transmitowana jest także przez TVP Polonia. 22 sierpnia podczas Jesiennej ramówki TVP wraz z Roksaną Węgiel i Aleksandrem Sikorą została ogłoszona prowadzącą 17. Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci. Jest córką pisarza Marka Nowakowskiego. W 2015 poślubiła Jacka Herndona.

Mój autograf od tancerki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze