Ariana dla WS | Blogger | X X

8.08.2019

Łukasz Płoszajski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Łukasza Płoszajskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Łukasz Płoszajski - urodził się 27 kwietnia 1978 roku w Łodzi. Polski aktor i mentalista. W 2002 wystąpił w spektaklu Teatru Telewizji pt. Sesja kastingowa Krzysztofa Zanussiego, gdzie wcielił się w postać Mnicha. Na deskach teatru debiutował 28 marca 2003 rolą Złotego w spektaklu Podróż do wnętrza pokoju w Teatrze Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomu, a w tym samym roku, po ukończeniu studiów na Wydziale Aktorskim w PWSFTviT w Łodzi, w roli Billa wystąpił w przedstawieniu Wieczór kawalerski. Po raz pierwszy trafił na szklany ekran w programie Michała Fajbusiewicza Magazyn Kryminalny 997. Pojawił się w Fali zbrodni, Kryminalnych i Biurze kryminalnym[4]. Od 2004 wciela się w rolę Artura Kulczyckiego w telenoweli telewizji Polsat Pierwsza miłość. W 2006 występował w roli Toma Kerwooda w spektaklu Raya Cooneya Rodzina Kerwoodów w reżyserii Wojciecha Ziemiańskiego we Wrocławskim Teatrze Komedia[2]. W 2007 w telewizji Polsat razem z Agnieszką Popielewicz poprowadził konkurs „Miss Polski Nastolatek”. Wystąpił również w teledysku do piosenki Kasi Novej zatytułowanej „Did You Ever Know” (2008). W 2007 wziął udział w pierwszej edycji programu Jak oni śpiewają[6], zajmując 7. miejsce. W latach 2008–2009 prowadził program dla stacji muzycznej Eska TV. Wcześniej pracował dla stacji Radio Eska Łódź jako reporter. W 2014 na deskach Teatru Komedia grał postać złodzieja Cześka w spektaklu Z twoją córką? Nigdy! w reżyserii Wojciecha Dąbrowskiego. 4 października 2016 na platformie YouTube premierę miał autorski program aktora pt. Haker Umysłu, w którym prezentuje zdolności „czytania” ludzi i kierowania ich zachowaniem. 22 maja 2008 poślubił Emilię Oleksiak. 10 stycznia 2011 urodził się ich syn Mikołaj Dominik.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze