Ariana dla WS | Blogger | X X

7.08.2019

Ewa Wachowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ewy Wachowicz. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.


O dziennikarce:
Ewa Wachowicz - urodziła się 19 października 1970 roku w Gorlicach. Polska producentka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Miss Polonia 1992, rzeczniczka prasowa rządu Waldemara Pawlaka w latach 1993–1995. Jest absolwentką Liceum Ogólnokształcącego im. Marcina Kromera w Gorlicach. Następnie podjęła studia na Akademii Rolniczej w Krakowie. Ukończyła studia magisterskie z zarządzania jakością na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. We wrześniu 1992 zdobyła tytuł Miss Polonia, a w grudniu tego samego roku tytuł III wicemiss w konkursie Miss Świata. Rok później przyznano jej tytuł Miss Świata Studentek w ramach World Miss University[4]. W 1993 została prezenterką telewizji Polsat, prowadziła teleturniej 100 procent dla stu. Pod koniec lat 90. założyła własną firmę producencką pod nazwą Promiss, która wydawała Poradnik imieninowy emitowany w Polsacie. W 1998 rozpoczęła produkcję programu Podróże kulinarne Roberta Makłowicza, nadawanego przez kolejne dziesięć lat. W Polsat Café zajęła się realizacją programów: Gadżety kobiety, WySpa i Przez żołądek do serca, a w 2007 zaczęła produkować autorski program kulinarny Ewa gotuje emitowany w Polsacie. Od 10 listopada 1993 do 5 marca 1995 pełniła funkcję sekretarza prasowego premiera Waldemara Pawlaka. Została w tym czasie laureatką plebiscytu „Srebrne Usta 1994” za powiedzenie, że „premierowi nie odmawia się”. Zagrała gościnnie w jednym odcinku serialu TVN Niania (2007). Była uczestniczką programów rozrywkowych: Taniec z gwiazdami (2007) i Tylko nas dwoje. Just the Two of Us (2010). W 2013 została jurorką w programie kulinarnym Top Chef. Jej wspomnienie o Marku Eminowiczu znalazło się w książce pt. Lubię swoje wady. Marek Eminowicz w opowieściach na siedemdziesięciopięciolecie z 2009. W 2017 była nominowana do nagrody Gwiazda Plejady w kategorii „gwiazda stylu”. Była zamężna z dziennikarzem Przemysławem Osuchowskim, z którym ma córkę Aleksandrę.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze

  1. Miałem okazje spotkać Panią Ewę na żywo - super osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2019/08/428-piotr-pazinski.html

    OdpowiedzUsuń