Ariana dla WS | Blogger | X X

17.07.2019

Bartosz Obuchowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Bartosza Obuchowicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Bartosz Obuchowicz - urodził się 3 marca 1982 roku w Warszawie. Polski aktor. W 2001 roku rozpoczął studia na kierunku psychologia. W latach 1999-2011 grał rolę Tomasza Burskiego w serialu Na dobre i na złe. Do najważniejszych filmów w jego dorobku należą: Cwał (1995), Czas surferów, Haker i Stacja (2001 – nagroda dla najlepszego aktora drugoplanowego na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych). W 2007 roku wziął udział w piątej edycji programu Taniec z gwiazdami. Jego partnerką była Kinga Jurecka, z którą zajął ostatecznie piąte miejsce. Do 2010 roku prowadził program Brejk na kanale ZigZap. W 2012 roku zagrał rolę Darka w serialu Julia. Od lat bierze udział w zawodach Rallycross. Jego żoną jest psycholog Katarzyna Sobczyńska, z którą ma trzy córki: Mariannę, Marcelinę i Michalinę.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy