Ariana dla WS | Blogger | X X

16.05.2019

Eryk Lubos


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Eryka Lubosa. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Eryk Lubos - urodził się 6 września 1974 w Tarnowskich Górach. Polski aktor filmowy i teatralny. W 1993 ukończył I Liceum Ogólnokształcące im. Stefanii Sempołowskiej w Tarnowskich Górach, w 1998 ukończył studia na Wydziale Aktorskim we Wrocławiu Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie. W 1996 zadebiutował w teatrze. Był aktorem Teatru Współczesnego we Wrocławiu, obecnie występuje w TR Warszawa[2]. Laureat m.in. Nagrody im. Zbyszka Cybulskiego w roku 2009 za rolę w filmie Moja krew oraz nagrody dla najlepszego aktora Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Karlowych Warach (2012). Od lat uprawia boks. Z pierwszego małżeństwa ma syna Franka, z innego związku córkę Tosię.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz