Ariana dla WS | Blogger | X X

22.02.2019

Tomasz Wolny


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Wolnego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Tomasz Wolny - urodził się 5 listopada 1980 roku w Poznaniu. Polski dziennikarz informacyjny, prezenter TVP2 od 2010. Ukończył studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przed rozpoczęciem kariery dziennikarskiej pracował m.in. jako budowniczy, kelner i instruktor narciarstwa, był również stażystą w siedzibie ONZ i w polskiej ambasadzie w Meksyku. Karierę dziennikarską rozpoczął w poznańskim oddziale TVN24. Od 2010 jest związany z Telewizją Polską. W latach 2010–2014 prowadził Telekurier w poznańskim oddziale TVP, był również gospodarzem programu Teleskop. Od 2014 jest jednym z prezenterów Panoramy, a od 2015 współprowadzi wtorkowe i weekendowe wydania programu śniadaniowego TVP2, Pytanie na śniadanie. W 2016 prowadził program Kochanie, ratujmy swoje dzieci (TVP2). Był dwukrotnie wyróżniony w Przeglądzie i Konkursie oddziałów terenowych TVP w kategoriach: „Najlepszy news” i „Najlepsza relacja na żywo”. Jest laureatem Róży Gali w kategorii „Media”. Był trzykrotnie nominowany w konkursie Telekamer w kategorii: „Prezenter informacji”. Dwukrotnie nominowany w plebiscycie „Gwiazdy Dobroczynności”. Jest wykładowcą na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W 2009 ożenił się z dziennikarką TVN24, Agatą Tomaszewską, z którą ma troje dzieci: Zosię, Tymona oraz Halszkę.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Kojarzę tego prezentera ^^ Gratuluję autografu :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń