Ariana dla WS | Blogger | X X

4.12.2018

Wojciech Zimiński


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Wojciecha Zimińskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Wojciech Mikołaj Zimiński - urodził się 17 października 1962 roku. Polski dziennikarz, poeta, scenarzysta, artysta kabaretowy, redaktor naczelny redakcji kultury Polskiego Radia, prezenter TVN24. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego[3]. W 1990 ukończył zaoczne wyższe zawodowe studium scenariuszowe w PWSFTviT w Łodzi. Od 2005 jest komentatorem programu publicystycznego Szkło kontaktowe, nadawanego na antenie TVN24, w 2008 został gospodarzem sobotnich wydań programu. Wspólnie z Tomaszem Sianeckim pojawił się w 16. odcinku serialu Teraz albo nigdy!, gdzie zagrał samego siebie. W latach 2008–2010 i ponownie od 2011 do 2017 związany z Programem Trzecim Polskiego Radia jako prowadzący audycje Na lato oraz Trzecie ucho, a po powrocie Urywki z rozrywki.

Zdjęcie z dziennikarzem:

Autograf od dziennikarza:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam na Warszawskich Powązkach.

3 komentarze