Ariana dla WS | Blogger | X X

3.12.2018

Damian Damięcki


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Damiana Damięckiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

O aktorze:
Damian Damięcki - urodził się 16 lipca 1941 roku w Podszkodziu koło Ostrowca Świętokrzyskiego. Polski aktor. W 1964 ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. W zespole Teatru Współczesnego był w latach: 1963-1966, 1972-1981 i jest od 1999. Występował też w Teatrze Narodowym i Teatrze Polskim. Pochodzi z drobnej rodziny szlacheckiej herbu Dąbrowa. Syn aktorów Ireny Górskiej-Damięckiej i Dobiesława Damięckiego, starszy brat aktora Macieja Damięckiego (często mylnie uważano ich za bliźniaków), ojciec aktora Grzegorza Damięckiego, stryj aktorów Matyldy Damięckiej i Mateusza Damięckiego. Jest mężem Grażyny Brodzińskiej – polskiej śpiewaczki operetkowej, był mężem Barbary Borys-Damięckiej (matka Grzegorza) – polskiej reżyser teatralnej i telewizyjnej oraz senator.

Zdjęcie z aktorem:


Autograf od aktora:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam na Warszawskich Powązkach.

2 komentarze

  1. gratulacje :-)

    napisałam Ci wiadomość na Fb :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2018/12/454-oliver-bierhoff.html

    OdpowiedzUsuń