Ariana dla WS | Blogger | X X

7.10.2018

Marek Majewski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marka Majewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z poetą.

O poecie:
Marek Majewski - urodził się 1952 w Warszawie. Polski autor, kompozytor, poeta, satyryk i felietonista. Jest scenarzystą i reżyserem licznych programów estradowych, telewizyjnych i radiowych, m.in. własnego programu telewizyjnego Kabaretowa Lista Przebojów. W latach 70. i 80. XX w. wraz z Ewą Gaworską współtworzył zespół z kręgu piosenki studenckiej „Zegar z kukułką” (reaktywowany w roku 2012 w ramach festiwalu OPPA). Od 1989 wraz z Marcinem Wolskim współtworzyli wszystkie telewizyjne i radiowe polityczne szopki noworoczne. W 2005 na Gdańskim VI Festiwalu Dobrego Humoru wspólnie z Wolskim otrzymali nagrodę za najdowcipniejszy program rozrywkowy – polityczna szopka noworoczna pod tytułem Teraz wyspa (Program 1 Telewizji Polskiej). Został członkiem honorowego komitetu poparcia Bronisława Komorowskiego przed przyspieszonymi wyborami prezydenckimi 2010 oraz przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2015 roku.

Mój autograf od poety:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze