Ariana dla WS | Blogger | X X

1.10.2018

Monika Jarosińska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Moniki Jarosińskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

 O aktorce:
Monika Jarosińska polska aktorka i piosenkarka. Artystka urodziła się w maju 1974 roku w Będzinie. W 1995 roku Monika Jarosińska ukończyła Studium Aktorskie "Lart-Studio" w Krakowie. Następnie kształciła się w łódzkiej PWSFTviT na Wydziale Aktorskim, który ukończyła w 1999 roku. Wraz z Zenonem Boczarą nagrała singel "First kiss", który podczas polskich eliminacji do Eurowizji 2005 zajął drugie miejsce. Jej kompozycja zatytułowana "Change Me Forever" ukazała się na płycie Franco Fabiego - kanadyjskiego artysty. Współpracowała z takimi postaciami jak Brian Allen czy Rob Hoffman przy albumie "Why not". W 2011 roku wydała swój pierwszy polskojęzyczny singiel "Twój Smak". Monika koncertuje zarówno w Polsce jak i zagranicą. Podczas swoich podróży odwiedziła Indie gdzie wystąpiła na koncercie organizowanym przez tamtejszy oddział VH1. Śpiewała w Omanie oraz na zaproszenie Ambasadora Indii czy Hong Kongu. Najnowszy projekt muzyczny artystki to OVER30, który założyła z DJ'em, a prywatnie życiowym partnerem - Robertem "Mr. Root" Korzeniewskim. Razem z Robertem są właścicielami wytwórni Over30 Recordings. Jej utwory ukazują się w najlepszych sklepach muzycznych jak iTunes i Beatport oraz grane są przez najlepszych DJ'ów na świecie.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz