Ariana dla WS | Blogger | X X

29.09.2018

Biréli Lagrène

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać wam mój autograf jaki dostałam od Biréli Lagrène. Niestety nie mam zdjęcia z gitarzystą.

O gitarzyście:
Biréli Lagrène - urodził się 4 września 1966 roku. Gitarzysta francuski pochodzenia cygańskiego, tworzy muzykę jazzową o korzeniach etnicznych, inspirowaną w znacznym stopniu twórczością Django Reinhardta. W latach 80. tworzył muzykę jazz-rockową, m.in. nagrywając z Jaco Pastoriusem.

Mój autograf od gitarzysty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/09/justyna-swiety-ersetic-i-aleksandra.html
    Pozdrawiam, Kuba :D

    OdpowiedzUsuń