Ariana dla WS | Blogger | X X

9.09.2018

Zofia Zborowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Zofii Zborowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Zofia Zborowska - urodziła się 17 maja 1987 w Warszawie. Polska aktorka. Urodziła się 17 maja 1987 roku w Warszawie. Jest córką aktorów: Wiktora Zborowskiego oraz Marii Winiarskiej[1]. Ma siostrę Hannę. W dzieciństwie uczyła się śpiewu. Aktorstwem zainteresowała się w wieku 15 lat. W 2010 ukończyła Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Ponadto studiowała w Instytucie Lee Strasberga w Los Angeles. Obecnie występuje w Teatrze Capitol. Na szklanym ekranie debiutowała w komedii wojennej Złoto dezerterów w 1998 roku. Potem występowała m.in.: w serialu obyczajowym Przystań, komedii romantycznej Miłość na wybiegu oraz spektaklu Teatru Telewizji Przygoda. Aktorka udziela się także w dubbingu – jej głos można było usłyszeć m.in.: w animacji Ralph Demolka oraz w grze komputerowej Wiedźmin 3: Dziki Gon. Jesienią 2015 wzięła udział w czwartej edycji programu rozrywkowego Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Za wygraną czwartego odcinka zdobyła czek na 10.000 zł, który przeznaczyła na rzecz fundacji „Krok Po Kroku” z Oławy. Po dziewięciu odcinkach dotarła do finału, w którym zajęła ostatecznie drugie miejsce, przegrywając jedynie z Bartłomiejem Kasprzykowskim. Wiosną 2016 współprowadziła, wraz z Agnieszką Popielewicz, program Twoja twarz brzmi EXTRA znajomo na kanale Polsat Café, w którym przedstawiane były kulisy show Twoja twarz brzmi znajomo. W 2017 odcisnęła swą dłoń na Promenadzie Gwiazd w Międzyzdrojach, za zwycięstwo w internetowym plebiscycie „Idol Publiczności”. Była potrójną mistrzynią Polski w stepowaniu. Ponadto trenowała jazz, balet, snowboard, pływanie, szermierkę, golfa oraz tenisa.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz