Ariana dla WS | Blogger | X X

9.09.2018

Marek Nowicki

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marka Nowickiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Marek Nowicki - urodził  się 18 czerwca 1970 w Warszawie. Polski dziennikarz, reporter Faktów TVN i felietonista dwutygodnika „Służba Zdrowia”. Studiował historię na Uniwersytecie Warszawskim (pracę magisterską obronił w 1997). Od 1998 roku związany z telewizją TVN. W Faktach zajmuje się bieżącą problematyka polskiej i światowej służby zdrowia. Czasami zajmuje się także tematami związanymi ze sprawami wiary i Kościoła. W programie Dzień dobry TVN promuje modę na zdrowy styl życia. W 2000 roku został uznany przez amerykańską Missouri School of Journalism za najlepszego polskiego dziennikarza telewizyjnego zajmującego się medycyną. W tym samym roku na zaproszenie Uniwersytetu Missouri − Columbia odbył staż dziennikarski w Stanach Zjednoczonych. Razem z żoną, Małgorzatą Nowicką napisał dwie książki poświęcone historii katolickiej Odnowy w Duchu Świętym w Polsce: Upili się młodym winem (wyd. I – 2014, wyd. II – 2016) i Tamten dzień (2016).

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz