Ariana dla WS | Blogger | X X

6.09.2018

Agnieszka Fitkau-Perepeczko



Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Fitkau-Perepeczko. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Agnieszka Fitkau-Perepeczko - urodziła się 6 maja 1942 roku w Warszawie. Polska aktorka, pisarka, była modelka. Wychowała się w podwarszawskim Milanówku. W 1966 roku ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie. Od 1998 jest naczelną miesięcznika Magiczna Quchnia. Od 1970 przez 10 lat była aktorką Teatru Komedia, gościnnie występowała w Teatrze Dramatycznym oraz Teatrze Rozmaitości w Warszawie. W 1981 wyjechała do Australii, gdzie pracowała jako aktorka i fotograf. Występowała także w australijskich serialach, m.in. w popularnych na początku lat 90. w Polsce Więźniarkach. Od listopada 2005 jest wdową po aktorze, Marku Perepeczce. Nie ma dzieci.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy