Ariana dla WS | Blogger | X X

26.08.2018

Witold Dębski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Witolda Dębickiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Witold Dębicki - urodził się 3 maja 1943 w Dubnie. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Syn Aleksandra Dębickiego, kawalera Orderu Virtuti Militari. Absolwent PWST w Warszawie (1967). W latach 1989-2010 aktor Teatru Nowego w Poznaniu. Były mąż aktorki, Marii Rybarczyk. Aktorstwo wybrał przypadkowo. Przez lata praktycznie nie schodził ze sceny, zagrał też w wielu filmach i serialach. Największą rozpoznawalność bez wątpienia przyniósł mu serial "Siedem życzeń", w którym wcielił się w Witolda Tarkowskiego, ojca głównego bohatera. I chociaż na brak popularności nie narzeka, przyznaje, że prywatnie nie zawsze mu się układało. W pewnym momencie dał się ponieść rozrywkowemu trybowi życia i wpadł w zgubny nałóg alkoholowy.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze