Ariana dla WS | Blogger | X X

24.08.2018

Jacek Borkowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Borkowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Jacek Borkowski - urodził się 16 kwietnia 1959 w Warszawie. Polski aktor filmowy, teatralny i telewizyjny oraz wokalista. Jako wokalista zadebiutował publicznie w 1970 na Festiwalu Piosenki Harcerskiej w Siedlcach. Laureat Festiwalu Piosenki Radzieckiej w Zielonej Górze (1975). Jest absolwentem XIII LO w Warszawie oraz Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie (1980).Aktor od 7 marca 2009 do 25 kwietnia 2009 występował w programie Jak oni śpiewają, w którym zajął 8. miejsce wśród 14 startujących, przegrywając rywalizację z Bożeną Dykiel.Z pierwszego małżeństwa ma córkę Karolinę, okazjonalnie również aktorkę. W styczniu 2009[3] ożenił się z Magdaleną Gotowiecką (trzecia żona, zmarła 14 stycznia 2016 w wieku 42 lat na białaczkę. Z tego małżeństwa ma syna Jacka (ur. w 2003) i córkę Magdę (ur. w 2006).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy