Ariana dla WS | Blogger | X X

23.07.2018

Karolina Gruszka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karoliny Gruszki. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Karolina Gruszka - urodziła się 13 lipca 1980 roku w Warszawie. Polska aktorka teatralna i filmowa, czterokrotnie nominowana do Orłów za drugoplanowe role kobiece w filmach Pani z przedszkola i Ach śpij kochanie oraz za pierwszoplanowe w filmach Kochankowie z Marony i Maria Skłodowska-Curie. Zadebiutowała w programie Dyskoteka Pana Jacka, w wieku 9 lat. W 2003 ukończyła studia w Akademii Teatralnej w Warszawie. W latach 2003–2008 była aktorką Teatru Narodowego w Warszawie. Jest żoną rosyjskiego reżysera Iwana Wyrypajewa. W sierpniu 2012 roku urodziła córkę. Jest wegetarianką.

Mój autograf od aktorski:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze