Ariana dla WS | Blogger | X X

21.07.2018

Anna Głogowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Głogowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z tancerką.

Krótko o tancerce:
Anna Głogowska - urodziła się 2 kwietnia 1987 roku w Krakowie tancerka klasy „S” w tańcach latynoamerykańskich i tańcach standardowych, prezenterka telewizyjna. Zawodowo tańczyła w parze z Adamem Królem i Marcinem Wrzesińskim. Uczyła tańca w Zespołach Szkół Publicznych nr 1 i 3 oraz Miejskim Domu Kultury w Kobyłce. Wystąpiła w teledyskach do piosenek zespołów disco polo: Ambasador („Tak jak przed laty”), Avanti („Dwa jabłuszka”), Bosanova („Kochaj mnie”), Casanova („Słodkie wino”), Classic („Biodro przy bioderku” i „Piękną miałaś twarz”), Keys („Samba balanga”), Panorama („Honorata”). Wiosną 2005 zadebiutowała jako trenerka tańca w pierwszej edycji programu Taniec z gwiazdami emitowanego przez telewizję TVN. Partnerowała wówczas wokaliście Witoldowi Pasztowi, z którym zajęła ostatecznie drugie miejsce. Jesienią tego samego roku wystąpiła w drugim sezonie programu w parze z Piotrem Gąsowskim, zajmując z nim piąte miejsce. W kolejnych latach była partnerką taneczną: Roberta Rozmusa (5. miejsce), Łukasza Zagrobelnego (8. miejsce), Steve’a Allena (4. miejsce), Piotra Zelta (9. miejsce), Piotra Szwedesa (5. miejsce), Roberta Korzeniowskiego (12. miejsce) i Kacpra Kuszewskiego, z którym wygrała trzynastą edycję programu jesienią 2011. W 2007 wystąpiła w reklamie preparatu oczyszczającego organizm MethodDraine Detox, została także ambasadorką ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Uwolnij się od Toksyn” prowadzonego pod patronatem preparatu. W 2013 prowadziła dwie ostatnie edycje programu Got to Dance. Tylko taniec wraz z Maciejem Dowborem. Od wiosny 2014 do jesieni 2015 wraz z Krzysztofem Ibiszem prowadziła program Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami w telewizji Polsat. Występuje w charakterze tancerki w teleturnieju TVP1 Jaka to melodia?. Jesienią 2005 związała się z Piotrem Gąsowskim. 3 czerwca 2007 urodziła im się córka, Julia.

Mój autograf od tancerki:

Moje zdjęcie z tancerką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas koncertu w Błoniach.

4 komentarze

  1. Kojarzę Anię Głogowską z Tańca z Gwiazdami :) Gratuluję zdobycia autografu i widzę też zmianę na blogu :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń